دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: امروز وضعیت اقتصادی عده‌ای از مردم دچار مشکل است‌، باید مسؤلان همت کنند این مشکل را حل نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار عده‌ای از فضلا در مشهد مقدس، خوب درس خواندن و توجه به نیازهای جامعه را دارای اهمیت دانسته و فرمودند: امروز توقع مردم این است که یک معمم زبان آنها باشد و در کنار آنها زندگی کنند و حوادث در حال وقوع کشور و جهان را رصد نماید و بی‌تفاوت نباشد که عده‌ای دنبال بی تفاوت کردن حوزه هستند.

این مرجع تقلید افزودند: بعد از انقلاب اسلامی وظیفه روحانیت بیشتر شد، لذا باید همه چیز در خدمت دین و دنیا مردم باشد ما نباید نسبت به مسائل فرهنگی و اقتصادی کشور بی‌تفاوت باشیم. امروز وضعیت اقتصادی عده‌ای از مردم دچار مشکل است‌، باید مسؤلان همت کنند این مشکل را حل نمایند. رهبری معظم انقلاب هم اخیرا فرمودند مشکل اول کشور اقتصاد و معیشت مردم است بر این اساس إن‌شاءالله همه به دولت کمک کنند تا با یک وحدت و همدلی موانع برطرف شود و دولت جدید موفق گردد.

حضرت آیت الله نوری همدانی شغل طلبگی و سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خدمت به مردم را بسیار با ارزش دانسته و گفتند: ثمره درس و بحث در درجه اول باید مورد رضایت خدا و امام زمان علیه السلام باشد و بعد هم در جهت خدمت به مردم و اسلام باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha